Kouzlení s cupcakes

Mojí poslední vášní jsou cupcakes.
Roztomilé barevné nazdobené dortíčky, které si mnoho lidí stále plete s muffiny.
Tak jen pro jistotu: Rozdíl mezi cupcakes a muffiny není velký, na oboje můžete využít v podstatě stejné těsto. Výhodou cupcaku narozdíl od muffinu je ale zdobení krémem nebo polevou, zatímco u muffinku jde zkrátka o malou (suchou) buchtu v košíčku.

Jak cupcake, tak muffiny jsou poslední dobou velice oblíbené a tak se s nimi můžete setkat celkem často. Já osobně se do nich pouštím hlavně v případě rodinných oslav, kdy se sejde více lidí, a tak jsou malé dortíčky v košíčku nejen hezké na pohled, ale i velice praktické!

A i když se mi recepty na muffiny i cupcakes doma hromadí, z časových důvodů se občas uchyluji k trochu instatnímu řešení a těstu na muffiny v prášku (z muffinů pak vykouzlím cupcakes:), kde mám záruku, že se mi košíčky stoprocentně povedou. Pokud se ale chcete pustit do těsta pak můžete najít recept například na stránkách časopisu Apetit (mimochodem můj nejoblíbenější web i časopis o vaření).

Nejlepší část ovšem přichází poté, co upečené cupcaky vytáhnete a necháte vychladnout. Pak totiž můžete popustit uzdu fantazii! V tom momentě se totiž já a zdobící sáčky stáváme nejlepšími přáteli.:) Výsledek můžete zhodnotit níže.




A co vy? Zasáhlo vás cupcakové šílenství? 

Žádné komentáře:

Okomentovat