Vaření s láskou

Čas letí a proto mi nezbývá než pár tipů a příspěvků stáhnout do jednohu článku. Původně jsem to chtěla nazvat, jako takové výkřiky do tmy, ale pak jsem pravděpodobně zvolila lepší titul.

Takže, co se mi tu sešlo minulý týden?


Tatarský biftek upřímně miluju. Ale naše vzájemná náklonost netrvá prozatím příliš dlouho. Proto se snažím tento handicap vynahradit a dobrý tataráček nikdy neodmítnu. 

V mojí kuchyni má navíc ještě jednu výhodu. Práce s masem a ještě navíc syrovým- to je přeci jasně chlapská záležitost! Takže tenhle nádherný tatarák na mě čekal doma připravený po dlouhém dni v práci.






Sluníčko, teplé počasí a v obchodech rebarbora! Znáte lepší začátek víkendu? Původně jsme zvažovala úpravu do moderních a trendy cupcaků, ale nakonec jsem zvolila krásnou a tradiční klasiku a po delší době jsem pekla opět na celý plech.

Buchta s rebarborou (nebo koláč chcete-li) je skvělý kombinací sladké drobenky, skořicového těsta a osvěžující nakyslé rebarbory.

A už jsem říkala, jak neuvěřitelně rychlá je?



Husté zeleninové polévky jsou skvělé i na jaro, obzvlášť pokud se počasí ještě pořád netváří příliš přívětivě. 

Já osobně miluju tomatovou polévku, kterou dělám jen z plechovky loupaných rajčat, která spolu s cibulkou a protlakem jemně osmahnu na pánvi, doleju vodu nebo rovnou vývarem a nechám vařit. Polévku lze zjemnit smetanou nebo i mlékem a podle chuti dosolit, opepřit a přidat sušenou bazalku nebo oregano. Na závěr před podáváním do polévky přidám na kousky nakrájenou mozzarelu a zakápnu olivovým olejem.


Žádné komentáře:

Okomentovat