Mini cheesecakes a moje první video

Cheesecake bez pečení? V malém provedení? Hotový za pár minut? A zpracováno do videa? No, už je to tak! Opravdu. Trocha amatérské "filmařiny" a trochu inspirace z letošního ročníku Foodparade.

Enjoy!

P.S. kromě videoprodukce mě teď a moje fotky můžete sledovat i na Instagramu. Údajně je to cool a in a navíc tam přibudou i nějaké fotky, které se na blog neprobojovaly :)












A na vaše přání ještě psaný recept. Celý postup je zjednodušená verze cheesecaku, který nepotřebuje péct.

Na 4 menší cheesecaky si připravte:
100 g cream cheese (duko, Philadelphia ect.)
4 lžíce zakysané smetany
100 g nadrcených kakaových sušenek
50 g bílé čokolády
(vanilkový cukr)

Na dno kalíšků připravte jednu celou sušenku jako základ. V menším kastrolku rozehřejte čokoládu a nechte trochu vychladnout. Vyšlehejte cream cheese se smetanou a přimíchejte rozpuštěnou čokoládu. Čokoláda celou směs dostatečně osladí, ale můžete klidně přidat i trochu vanilkového cukru. 

Směs naplňte přiměřeně asi do třičtvrtě formičky a vršek zasypte nadrcenými sušenkami. A ozdobte ovocem.

Voilá! :) 


4 komentáře:

  1. Obdivuju tě za odvahu pustit se do videa! Já bych měla strach, že to nedopadne dobře. Každopádně bych prosila i psaný recept, když bych chtěla recept zkusit sama, budu to mít víc pod nosem :D

    OdpovědětVymazat
  2. To si dobrá, já bych se videa bála, ale tobě se moc povedlo xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, brzy plánuju další, tak snad se taky bude líbit.:)

      Vymazat